igår och idag

Igår :

Dagen börja ju som ja hade skrivit igår å så. så träffa ja edvina å vi drog ner på åfesten. åkte lite karuseller. erik dissa mig som f*n. hm. aja, iallafall åkte ; extrem fly, flipper å ngn annan rolig karusell som man skriker av. fast d konstiga är att ja faktiskt inte skriker av extrem fly :s
aja. ahaha. wierd va? alla andra typ siter å skriker som fan. å så sitter ja bara å småflinar å skrattar åt alla andra. hahah
im mean. nej men. aja. sen så typ drog vi runt på stan. träffa lawen. sen typ drog vi hem till edvina, drog å köpte chips å kom in å kolla lite på film å myste galet. haha, annyywaayyy, somnade runt halv två - 2 ungefär.
faktiskt tidigt.

Idag :

Åfesten idag igen då. men kommer dock bara åka en karuusell pga av att vi nt har ngra biljettter kvar typ haha.
sen efter åfesten drar vi hem till mig, å typ ah. gör ngt. ute å hoppar på studsmattan mitt i natten elr ngt. hahaha

ligger kanske i mitt rum å snackar å bloggar elr något. hm. ja vetinte. anyway. tillbaka till va vi snart ska göra iaf.

vi ska väll typ fixa oss snart. blir väll samma som igår. ja menar. ja har inget med mig hit, eftersom att ja egentligen inte skulle sova här haha. men aja.

hm.



pusshejjj




Kommentarer
Postat av: sofia

extreme fly är hemsk .. :<

2009-08-19 @ 16:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0