tja

tjenare bloggenn å bloggläsarna !
idag äre en chilldag ni vet.
bara ligga å chilla typ.
kolla på film elr ngt. om inte ngn
vill hitta på ngt?
messa typ om ni vill.
you have my number,

Gårdagen var typ suverän !
var med skancke en stund.
sen skulle ja dra hem. så
ja börja GÅ hemmåt.
sen kommer sabina till min
räddning och skjutsar mig
till min bror som ja kom
på var hemma. vilket var
najs av henne ! tackar babe !
sen så hm. drog ja upp till bror.
å spela lite Gta 4.
länge sen man spela ahaha
men lika kul som vanligt.
sen så skjutsade han hem mig
efter att ha hämtat marie.
så kom vi hem. å så kolla ja på tv
en stund sen åkte ja lite
motorcykel med pappa. åkte in
till stan å hyrde film å köpte godis.
 Tack pappa !
haha hm. sen kolla ja på film å så.
sen gick ja upp å la mig,
å så ringde såklart Gustav å typ.
låtsades vara Sven hahaha fail.
gugge. du kan helt enkelt inte låta
som han, ditt cp <3

hm. aja.
bilder från igår :




sist men inte minst. 
-      skancke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0