bilder å allt från bion :)

Kom "nyss" hem från bion med bästavän, var ute å cykla lite först innan vi satte oss vid datorn.

aja, bion va Bäst! haha kanske lite mkt kukar å sånt men aja. hahahaha .
vi gick hemifrån vid typ 3 halv 4 eelr ngt sånt. så gick vi t stan å typ satte oss vid corner å snacka& skratta åt ngra emos bakom oss. HAHAH såå fula .
men aja sen vi gick t bion å köpte biljetterna å popcorn å sånt. å satte oss å vänta. sen de kommer en gubbe å ställer sig framför mig. å typ glodde på en skylt ovanför mig, ja å edvina börja as garva så han den feta gubben ba glodde på oss sen han gick t sin kompis. sen dom snacka. hahaha aja palla snacka om dom.
sen satt vi å vänta en stund t vi skulle in. haha sen inne på bion vi snacka as högt typ så alla tiep kolla på oss å trodde säkert att vi hade ngn hörselskada. elr ngt hhahahaha. sen när filmen börja vi typ as garva. sen var de ngn tjej framför oss. sen hon ba börja as garva å allt. å klappa händerna också :s man ba : eehh ? :s
aja som sagt. filmen var as bra.
å vi tog lite kort med edvinas kamera dog så de blev inte så mkt kort.
men imorgon kommer vi ju hem te oss så då kanske ni får bilder från mobilen, nu blir ni glada va?


aja lite bilder från idag;  
      
                  edvina !                                                      jag!
     
                          edvina!                                                  jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0