dagen. y0.

vakna vid halv 9, av alarm från klockan. eller ja "vakna" nt, ja .. halvsov å råka stänga av alarmet.. varför ja hade ställt de på så tidigt var för att ja skulle va me anna idag vid 10. men ja somna såklart om, å vakna igen vid elva å fick panik för att ja kom på att ja skulle va me henne. så jag typ sprang ner å typ snacka me mamma om om kunde skjutsa mig om typ 40 minuter, så hon sa : men ja måste ju duscha och fixa mig ?
ja ba : MAMMAAA! du ska inte meeeeeeed.
hon : jo? ja ska ner på stan å köpa en kofta eller liknande åt mig.
ja ba : MEN KAN DU KANSKE SKYNDA DIG DÅ?!?!?!?!
hon : jajajajaa , ta de lugnt.

sen så ringde ja anna å förklara å fråga om hon hade väntat länge och så. sen fixa ja mig, vilket tog en timme hahaha, sen så gick ja ner å åt frukost, hm.. en knäckemacka me nästan inget på, förutom gurka å ett glas mjölk, ja vet, fat asss. nej men hahha ja va inte hungrig.så borsta ja tänderna å tog ett tuggummi. måste ju lukta frääääshit. haha sen åkte vi. å ja messa anna å sa att hon skulle komma te godisland . å sen släppte mamma av mig vid parkeringshuset så ja gick  te anna å faaaan va länge sen de va vi träfffaaddeess ! masssaa pussar på henne !
 så gick vi runt lite å koolla i affärer å shoppa lite, köpte ett läppglans från Bodyshop, 159kr.  en t-shirt från Gina, 100 kr, sen en puderborste från H&M, 39,50
sen stack vi å fika å så. hade as kul.

sen åkte vi hem te mej å så. så satte vi oss vid tv´n.  och hade ganska kul hahahhaa

aja, blev inga bilder, för att mobilen var cp :s

såååååå.. va har ni gjort idag ?
säkert inget som är lika roligt som att va me anna .

hejdå ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0