goomorroonn´

gomorron alla blogglovers !

sovit gott? de vet jag att jag iallafall har gjort. förutom att ja drömde n mardröm. d var mindre .. Mysigt?
vakna iaf vid kvart i 1, och gick å åt frukost. sen tog ja n glass, då blir man så där lagom pigg. haha.
sen dammsög jag heeeela övervåningen + att ja tog bort alla shoppingkassar från mitt rum hahaha.
sen gick jag ner, och mamma ville prova mitt nya läppglans, så .. ja, haha jag lärde henne att aplicera de rätt.
men hon passa inte i de. soorrii mami.

idag blir de väll mest att chilla. edvina kommer vid tiep 7, å sover här, för att mamma å pappa ska ut på krogen.
så då blire fan nörda sims 3 hela nattten, mohahahahaa,

soligt väder idag, mjaou. ? vad ska ni göra idag ?

pusshhheejjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0