Hiisss å ddiisss!



mobiler
ja, jag kan verkligen inte klara mig utan mobiln. de går verkligen inte en dag utan att ja messar för fullt eller tar kort eller lyssnar på musik. ja skulle alddrig klara mig utan den. kan ni de ?
mobiln 4 lajf <3


- edvina
ja ? va skulle man göra utan sina bästa vänner egentligen ? hon som alltid finns där och stöttar och ställer upp 
i vått å torrt. Min bästa vän, edvina, är verkligen bäst. vi har känt varandra i snart .. 10 år ? 
å fortfarande är vi verkligen så här nära. *visa med fingrarna så att dom nästan nuddar varandra* 
Jag älskar dig, edvina <3 hand i hand livet ut, eller hur ?

-
Gina tricot
ja verkligen ÄLSKAR gina. så bra kläder haha, köper typ alla mina kläder där. senast ja var där så köpte ja en tshirt,       En tröja, ett par jeans och en jeans jacka ! bra priser också, å bra kvalité. Creddzzz!!



-
CAPS LOCK. 
Oj caps. juste. ser ni ? sååå irriterande. kolla. man kanske råkar trycka på caps av misstag. när de inte SKA vara STORA bokstäver. så fukkin jobbigt. ja ni hörde rätt, JA STÖR MIG PÅ EN TANGENT. !!!  oj caps. ser niii!!!'

-
Dissare.
JAG HATAR EEEER. ni är så jävla.. dissiga ! asso ja fattar nt. om man har bestämmt att man ska träffas där och då.
å så kommer ni inte. å så står man där som en annan idiot och tänker " varfan är dom!!?" sen ngn timma efter smsar ni och skriver tiep : " asso förlåt för att vi inte kom idag, vi 'missade' bussen" man ba : AH YEAH RIIIGHT. i hate u guys..

-
dryga jevlar
folk som sitter bakom en dator, och skriver n massa dryga saker, men som inte vågar säga ett ord irl. så lågt. ni tror att ni är så jävla coola när ni sitter bakom en dator och skriver. men när ni ska säga ngt i verkligheten. då DARRAR ni.
ni är nt så jävla coola bara för att ni sitter bakom en dator, lågt, mjaou.

- små nittio åttor.
som sitter å skriver : xD efter varje mening. ja menar. va äre för mening. om man sitter å bråkar me dom. å så skriver dom : xD asso man blir bara ännu mer iirriterad. småglin. lär er att sluta andvända den så kallade smileyn.

Kommentarer
Postat av: EDVINA

åhh, ällllskkkkaar dig !<333333333333



2009-07-21 @ 21:24:11
Postat av: lissie

haha jag håller med :D jag fattar vad du menar med såna som skriver skit på datan..... men vänta ett litet problem du sitter ju bakom datan o snackar skit hahahah diss på dig jävla elefant

2009-10-13 @ 15:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0