onsdag

vakna vid halv 3. så där lagom skönt. och ja vetinte varför. men ja går å lägger mig tidigare å tidigare nu för tiden. igår gick ja å la mig vid 2 ungefär. DET är ovanligt.
btw, va äre för dag idag ? måndag? tisdag ? vänta.. ska kolla.. juste. onsdag !!
å ja känner mig snygg idag. även fast ja inte har duschat sen igår. och är helt ofixad å allt.
å tidigare när ja va ute me hunden. så gick ja ju vi stora vägen. hahaha då vare ngn som tuta på mig. hahaha
men aja. heter man cajsa carlsson å är snyggast i eskilstuna. så blire ju så, mjaou !

hehe, självförtroendes kick. de gillar vi alla.

funderar på att köpa löshår. va tkr ni ? pappa saa att ja kunde köpa hihi. så nu ska ja bara fixa pengar.. hm..

ngn som vill köpa en sån där keps me "NY" märke på ?

storlek 7, 3/8    ,   58,7 cm. dock lite för stor för mig.
kom med ett pris hehhe.


ja, jag vet att d står 300 kr. men vi skiter i de. vi tar.. 250 elr ngt sånt?
ja köpte den för 700. så de är jävligt billigt.




Löshåret. <3 :



va tkr ni ? värt att köpa för 995 kr ?                                                      
sidan ja kommer köpa ifrån behöver ni inte ens fråga om. för de står ju där
på bilden ;)


www.hairdoo.se :)

Kommentarer
Postat av: Emma Stranddd

om man köper på taghmahajl (drottninggatan 100 i sthlm) som ja gjorde kostar de ba 600:-



(Y)

2009-07-24 @ 11:53:12
URL: http://kikuyu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0