(rubriik?)

Ibland har ja sååå svårt att hitta på en rubrik.. som idag då.

Aja. vakna typ kvart i 11 idag. tidigt, ja vet! låg kvar i sängen en stund. kolla sen mobilen, och såg 2 nya sms.
ett fråån.. nej båda från Erik. haha puss <33
gick upp från sängen o kolla mig i spegeln.. Morgonfrisyr, säger jag bara. håret stod åt precis alla möjliga håll!
well. fixade håret liiite. å gick ner sen. åt typ frukost å satte mig vid tv:n och msn. gick absolut inget bra på tv.
vi har bara 1,2,4 å 6:an :s alla kanaler är typ borta. men det blev 6:an där ; Xeena - krigarprinsessan gick.
hahha så fult. men ändå.. ganska bra :s
haha aja. när ja hade ätit klart så .. vafan gjorde ja egentligen.. antagligen busa jag med kattungarna som har blivit
så j*vla stora så det är inte sant !
åååh. dom är så söta !
men måste ge bort dom i slutet av Juli. Någon som vill ha ?! :DD

aja, sen åkte gjorde mamma mat, å ja va inte speciellt hungrig,
hade ju nyss ätit frukost. så tog bara lite. sen åkte mamma och pappa iväg och gjorde något å hälsa på bror,
så jag ställde mig i duschen ett bra tag. så skönt säger jag bara.
fixade mig lite å sen satte ja mig vid datorn.. IGEN. asso vädret suger verkligen. vill ju kunna sola å bada å allt!

sen senare åkte vi till farmor å farfar å fikade. det var väll så där lagom mysigt. gick ut en stund å gick runt i hållsta.
ingen, absolut ingen var ute. förutom 3 småkillar som stod i branten och ropade på varandra. man ba : hahahhaha ? jaha? :D
sen den ena började ropa ngt på finska. liksom hahahaha som om ngn förstår de? XD
aja, gick in igen. å då skulle vi precis åka. så vi åkte till stallet först å kolla om de hade blivit städat där.
det hade det Inte. så vi åkte hem igen. å nu sitter man här, haha.

ÅÅÅHH. vad jag är ... kär ? jo, kär är nog det rätta ordet. <3

aja. pusshej. <3


                                                   ÖLAND. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0