ruubrik ?`

försökte nyss skriva ett inlägg, men de vart cp, och så vart de värsta stora texten. de va läskiit.
iallafall. klockan är snart halv 1 på natten. och jaa borde egentligen sova. men ja orkar inteeee.
ja är inte ens trött. hahaha.
kolla. ja kolla nyss i almenackan å ja fyller år på en fredag. och ah. festdag =)
hejhejhej ja är bara 14 år, SNARt, kom å se på mig kom å ta på mig. !
nja, inte direkt. kom gärna å se på mig,men .. ta inte på mig, okej ? D:
elr jo, snygga killar får. men ingen annan, HEHEHHE.

igår va ja ju me anton, amanda å edvina, å när vi låg å sola, så såg ja e gräsgubbe springa förbi...
wiierd. ehm. men de såg seriöst ut som om de va en gubbe gjord av gräs.
ehm, å idag. min arm skrek.. precis som amandas !!
den ba : Waaaaaaa *pipigröst*

man kan ju undra om man går på droger elr ngt hahha.

men aja, ja uppdaterar mer senare idag. vi får se om ja är med ngn, isåfall kanske de
blir lite bilder och sånt.
de blir kul, antagliggen ska ja vara me skanckebbooii..
ahaha pussar på de ! :*

för övrigt så har ja bloggtorka. och snart ska ja lägga upp ett nytt videoinlägg på youtube.
sök på : cajsacarlssoonn.blogg.se
så får ni ett eller två inlägg. sen ah. ja har två . men ah :)
och ni får ge idéer till bloggen och videoinläggen om vaaad ja ska prata om å va ja ska skriva om,
ja menar, för att få läsare, måste man ju skriva om saker som läsarna tkr om, mjaou !

men nu ska ja nog göra ngt.. typ sova?
hm.. kanske. vi får väll se.
sen .. kan ni väll kommentera å så.
och bilddagboken är tydligen stället där man ska hänga. yeah (H)
ja var ju medlem där förut. men tog bort andvändaren.
men nu är ja back om track. så hm, bevaka och kommentera där me !

CCarlssoon @ bdb. !!

men uppdateringar kommer imorgon..

pusshej. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0