stay alive.. *ondskefull blick* (;

kolla nyss på film med matilda.
lagom läskigt hahaha. datorn ba stängdes av helt. och det var INTE strömmavbrott :o
filmen hette.. som rubriken :D
hahah as äcklig. ja lovar. DONT LOOK AT IT O_O
haha nej men. ni får väll kolla på den om ni vill. men ingen film ja rekomenderar för ungar under
15 år...
de kanske är 15 års gräns på den hahaha ja vet inte :D
men nu ska ja inte skriva mer om filmen haha.
dagen har varit BÄST! :D
har varit med matilda sen typ.. 3 ? idag. å vi GICK in till hållsta. å såg en orm på vägen som matilda jaga.den galningen.
själv skrek jag och sprang runt..
ahhaa aja, när vi kom till hållsta så gick vi till affären och köpte en pommes tallrik och matilda snodde av mig :o
den tjuven. haha sen köpte ja två monster till min fiina samling, hahahah nej men. jo ja har en samling :D
men den ska vi inte prata om heller. sen gick vi hem efter att vi varit i hållsta en stund. å pappa kom å hämta oss vid stallet.
och ja fick reda på att min mobil funkar igen ! typ jätte glad hhaha :D
sen när vi kom hem så hoppa vi lite studsmatta å så. lekte gymnaster. å ja har kommit på att ja är as vig fan !
haha aja. sen gick vi typ in och gjorde ngt..
haha sen gick vi på mitt rum och typ kolla på filmen ..
å nu sitter vi vid msn och lyssnar på regnet och åskan .. HJÄLP.

aja nu ska vi väll hitta på ngt mer .. tror jag :D


pusshej <3

Kommentarer
Postat av: :)

:)

2009-07-10 @ 19:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0