test feber :o

Jag har insett att min senaste kyss:  var från ngn jag är ovänn med just nu ,
Jag lyssnar på: mktmkt
Jag pratar: alltid .. :o
Jag tycker om: att kramas
Jag avskyr när folk: dissar o sviker
Min bästa vän är: edvina :D <3
Min första vän heter: .. dagiskompisarna ? :o å edvina såklart !
Kärlek är: tar de som stod nyss: underbart om den är besvarad
När jag borstar tänderna: borstar ja dom noga
När jag lagar mat: blir de oftast bränt..
Jag tänder på:  de som stod innan :o : kyssar oh smek :o raawr
Det sexigaste yrket är: ja vettefan
Det är charmigt när:  ja vetinte..
Jag är rädd för:  döden
Den värsta känslan är: rädsla
Den bästa känslan är: de som redan stod : att vara nära nån man älskar
Jag är bäst på:  mkt !

Jag är sämst på:  allt.. nej men :D ngt :D
Om jag va ett djur skulle jag vara: en fisk , blubb
Om jag va en insekt skulle jag vara: en fjärilsslarv för då blir man en fjäriil :3
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en.. en.. ja vetinte ..
Jag kommer alltid att vara: mig
Det finaste som finns är:  kärlek
I sommar: ska ja kramas mkt.
Sist jag grät var: ngn gång haha
Jag kan: mkr rolig :D
Jag kan inte: leva utan musik och kompisar <3
När jag vill tänka går jag: sätter ja mig på rummet med musik på högsta volym
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka!
Min mobiltelefon är: MKT MKT MKT MKT viktig
När jag vaknar på morgonen: somnar ja om.
Innan jag går och lägger mig:  smsar ja
Just nu tänker jag på : vad ja ska svara på den här frågan.. de får bli : han <3
Bebisar är:  underbara <3
Idag har jag:  sovit.
Ikväll ska jag: blondera håret kanske..
I morgon kommer jag: sova
Jag vill verkligen: blondera håret !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0