4 dagar kvar :*

snart öland ! :*
fan vad ja längtar ! :DDDD <3

OCH JAG ÄR SÅ FUKKIN LYCKLIG FÖR ATT HAN FINNS :*
och han ska komma till eskilstuna, för att träffa MIG.
JAG LÄNGTAR. OOOMMGGG, hur kär får man bli :o :o

ah jo. de är .. ehrm.. han... *peka på killen på bilden i ett av dom tidigare inläggen* *se jätte generad ut* *fnissa okontrollerat*

FNIIEEZZIIEZZ - I KNOW YOU LOVE ME.

fan va flumm det blev nu :)
men ja vet att ni gillar de.
folk booorde besöka min blogg oftare ;<

bara för att pontus är så söt. så får ni en bild på han :*

 *viska* säg inget till han *ssscchhh*

Kommentarer
Postat av: eeeeeeeeeeeeeeeeee

ÖLAND KOMMER BLI BÄST ASSSSÅÅÅ :)

ofta när ska ha komma t dig? ;) <3

2009-06-14 @ 19:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0