hahaa ahdu.

HAHA känner att ja skriver många inlägg, but who cares?
they makes me famuos (h)
ohwell.
kan ju nt berätta om min dag,
inte om konfasaken.
inte om hur många som tkr att ja e snygg.
ABOUW.
ja har inget att snacka om, men ah.,
hm, kan väll typ skriva ngt kul inlägg.
kanske ska skapa en ny kategori?
isåfall en "inte-så-nödvändiga-inläggs-kategori"?
haha jo kanske d kanske, vem vet, d kanske händer.
ey fan. nu vet ja va ja kan säga.
jo, kolla, vi ska ju samla ihop pengar t klassresan som vi ska
åka på ngn gån i 9:an tror ja, oh så ska vi typ ha tacokväll vecka 50.
så alla i eskilstuna, ni får fan komma oh betala 100 spänn oh käka så mkt
taco ni vill fan, d blir även auktion sak, så man kan typ auktionera ut saker.
sen ska vi ha ngt som cindy kallade "skolgårdsfest" så vi kanske ska
ha typ loppis på skolgården på kvällen sen alla som vill får typ komma oh köpa saker
sen typ köra pil oh ja vet inte vad,hennes förra klass tjäna 10.000 påre.
hoppas d går lika bra för oss? WISH US LUCK..

pussss

Kommentarer
Postat av: caroline

hmm cajsa.... bajsa oj det rimmar ju hahahah vill du höra min låt? den går så här.... cajsa står framför spegeln och bajsar jaa nåttt sånt haha fan skivkontrakt ju :D

2009-10-13 @ 15:10:42
Postat av: Emma lö

CAJSA!

Lyssna på denna jag kom på ""alla barnen kissa förutom cajsa för hon BAJSA""

du är så äcklig jag hatar dej!

2009-10-15 @ 14:36:08
URL: http://eemmalonnholm.blogg.se/
Postat av: simon

nu har jag kollat din blogg ;D

2009-10-21 @ 14:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0