hey babes.

hello bebiisaarrr !
idag vare chill.
vakna runt elva sådär.
med edvina liggandes på en madrass bredvid mig,
hihi, kolla mobilen. 2 sms, anton. hehehhehe
sen typ drog vi ner.
ja kände mej sjukt förkyld.
typ ont i halsen oh huvet oh kände mig helt tung!
så drack jordgubste med honung i.
gottt !
halsen vart bättre.
sen typ. gick vi oh fixa oss,
sen åt vi lunch/frulle
sen typ.. tråka. kolla på tv, msn, drack ngn jouice för min mage.
hehe.
sen typ. åka t konfasak,
så typ fika oh prata där.
kommer gå en tisdag i veckan t thomaskyrkan.
sen i oktober blire bara varanan tisdag. (:
gymnasikten har även börjat nu.
sjukt skönt alltsåå !
älskar det.
så d blir gymnastik en gång i veckan nu. sen springa varanan dag typ.
tränatränaträna !
oh ätaätaätanyttigtnyttigtnyttigt !
well. har nt mkt mer att skriva
så ni får bild hihih ;*
pusssssheiii.


lagom vackert sådär. halva
ansiktet ;)


Kommentarer
Postat av: therese

hahah du ser ut som en ko! jag vet en bra ko reklam du skulle passa i den är för arla du har en replik:

MUUUUU

2009-10-13 @ 15:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0